Postoji mnogo strateških ciljeva za promociju vašeg brenda preko društvenih medija ako želite sticanje lojalne grupe pratilaca i usmeravanje što više ljudi na vašu veb stranicu. Učinite to tako što ćete biti relevantni i zanimljivi.
Postoji mnogo strateških ciljeva za promociju vašeg brenda preko društvenih medija ako želite sticanje lojalne grupe pratilaca i usmeravanje što više ljudi na vašu veb stranicu. Učinite to tako što ćete biti relevantni i zanimljivi. Jedan od glavnih ciljeva naše agencije je reklamiranje putem društvenih mreža, a na osnovu dosadašnjeg iskustva pokušaćemo da vam pružimo nekoliko saveta za pomoć.
Učinite svoje platforme različitim
Mnoge firme reklamiraju svoje proizvode ili usluge na Facebook-u, LinkedIn-u i Tviter-u i to je ok, ali ima toliko drugih platformi koje će vam možda biti korisnije. Pokušajte da koristite Google +, Instagram i Pinterest da biste nadogradili svoje prisustvo na društvenim medijima. Naravno, na različitim platformama vaš pristup ne bi trebalo da bude uvek isti. Nastavite sa čitanjem kako biste saznali neke od načina kako da koristite ove platforme.
Koristite Instagram za prikaz
Instagram je platforma za deljenje fotografija (sada i video snimaka) koja vam omogućava da koristite različite filtere kako biste poboljšali kvalitet svojih fotografija. Instagram može pomoći vašem brendu tako što ćete svoju kompaniju predstaviti kroz fotografije i video snimke. Jedan od ciljeva vaše strategije trebalo bi da bude prepoznatljivost vašeg brenda, a Instagram je način da to učinite! Fotografišite svoje proizvode. Recite zaposlenima da vam pomognu deleći fotografije na svojim profilima. Zašto da ne tražite od vaših pratilaca da dele slike o vašim proizvodima i uslugama koristeći haštag? Primer: fotografija sa kratkim tekstom i ubačenim haštagom #sudskitumaci #mojbrend #mojproizvod
Pinterest za uspeh
Pinterest može pomoći vašem brendu na različite načine. Može da služi kao onlajn katalog vaših proizvoda. Možete da fotografišete (printscreen) i članke svojih proizvoda ili usluga koji su na akciji. Predstavite sebe kao stručnjaka za kreiranje relevantnih članaka i blogova za koje mislite da bi vaši pratioci želeli da pročitaju. Pinterest je veoma vizuelan. Takođe možete postaviti citate i slike o raznim temama koje vas inspirišu. Ljudi vole infografske podatke - podatke predstavljene u vizuelnom obliku.
Prisustvo Google+
Vaše prisustvo na Google+ je ključno za SEO optimizaciju vašeg sajta i rezultate pretrage. Ono što je jedinstveno na ovoj platformi jeste da možete da segmentirate svoje pratioce u krugove koji vam omogućavaju da ciljate svoj sadržaj ka određenoj grupi, a ne svima. Kreirajte ili se pridružite zajednicama ljudi sličnih interesovanja u kojima se dele relevantne informacije i koje vam mogu pomoći da postavljate relevantnije postove.
Koristite humor gde god možete
Kako se humor uklapa u strategiju marketinškog sadržaja? Što se nas tiče, teško je pronaći humor u oblastima jezičkih usluga, osim kada pišemo o smešnim prevodima, ali zašto ne pokazati da smo i mi samo ljudi i da ponekad volimo da se našalimo. Kako možete uključiti humor u svoju strategiju? U jednom od prethodnih članaka pisali smo o jezicima koji će se koristiti na SP u fudbalu. Deo teksta se odnosi na učesnike prvenstva u Rusiji, a to izgleda ovako - Svetsko prvenstvo je velika mešavina kultura i jezika. Sportisti i navijači sa skoro svakog kontinenta, osim Antarktika (možda će i pingvini jednog dana zaigrati fudbal) učestvuju na najvećem fudbalskom turniru i sportskom događaju na planeti.
Uključite igre i takmičenja
Bez obzira na starost, ljudi vole igre, kvizove i takmičenja. Možete predstavili igru sa hashtagom
#OsvojiteBesplatanProizvod. Da biste doveli korisnike u interakciju sa vama i vašim proizvodima, postavite pitanja o istoriji vaše kompanije ili ponuđenim uslugama. Možete javno istaći pobednike, jer ljudi vole pominjanja, retvitove i lajkove. Ponudite nagrade ako želite, ali nije uvek neophodno.
Pročitajte još... Uređivanje i prerada tekstova
#Hashtag
To je jedan od poznatih internet pojmova. Haštagovi postoje na Instagramu, Pinterestu, Fejsbuku, Tviteru,Tumblru, LinkedIn-u i Google plus-u. On predstavlja oznaku sa dodatkom # (primer: #Srbija) koju dodajemo na neku objavu na društvenim mrežama Na taj način korisnici koji prate određeni haštag mogu videti vašu objavu. Postoje poznati haštagovi kao što su #serbia, #belgrade i slično. Pronađite relevantne šablone unutar vašeg poslovanja i koristite ih. Mi često koristimo #sudskitumaci, #prevodioci ili #sudski prevodilac. Ne samo da će vam dati veće šanse da vas neko lajkuje ili retvituje, već ćete se takođe povezati sa ljudima sličnih interesovanja.
Blog (Weblog)
Većina saveta koje smo vam dali, odnose se na promociju vašeg brenda, što će sigurno stvoriti interakciju na društvenim mrežama. Jednom kada obezbedite korisnike koji vas prate, ne ignorišite ih! Takođe dobar način za ostvarivanje prometa je blog vašeg preduzeća. Blog je u suštini onlajn časopis koji vam omogućava da podelite svoje ideje ili misli sa ciljem da privučete pažnju određenog kruga čitalaca. Blog takođe služi za promociju vaših proizvoda ili usluga kroz napisani tekst sa dodavanjem relevantnih linkova koji vode na stranice sajta (obično vašeg sajta). To je ono što recimo Google najviše “voli” pa su i veće šanse da se vaš veb sajt nađe na prvoj strani ovog pretraživača. Naravno, vaši tekstovi uvek moraju biti unikatni jer ako kopirate tuđe tekstove, neminovno je da će vas pretraživači okarakterisati kao plagijatora što vodi ka kažnjavanju, odnosno izostavljanju vašeg sajta sa pretraživača.